12 april 2011

borduur notitie boekjes


Het was zo leuk om deze borduur notitie boekjes te maken dat ik er meteen maar een paar verschillende heb gemaakt. De anderen zie je hier.


De boekjes zijn 8x5 centimeter en ieder boekje heeft meer dan 100 velletjes wit papier.



Dit notitie boekje is iets groter en hiervoor gebruikte ik een afbeelding van de omslag van de patronen.
Eigenlijk is de omslag nog mooier dan de patronen zelf... Het is boekje nummer 113 van Sajou en ook deze heeft meer dan 100 velletjes wit papier



4 reacties:

Anoniem zei

Hee bezige bij, of moet ik zeggen... M !!!;-)

Wat veel info ineens voor mij !!
Wat leuk de boekjes en mooi je sites !!

En allemaal mooie hobby's.

((zwaaii))... MM

Renée zei

Wat een leuke boekjes!!!

Klaartje Nel zei

prachtig! Ik wou dat ik dat ook kon!

Joke sk zei

Hoe zet je het geborduurde glad en vast?
Verder...... het ziet er top uit

Groetjes, Joke sk