2 februari 2011

SAL en ander nieuws

Een dag gaat te snel, of ik wil teveel doen.
Ik denk het laatste dus tijd voor een update.

A day goes too fast, or I want to do too much.
I think the last so it is time for an update.


De SAL, missen jullie nog iets, bijvoorbeeld een naaldenmapje, of zullen we maandag de doos gaan maken waar de spulletjes in kunnen.
En aan het begin van de SAL had ik beloofd dat ik een boek met de patronen en beschrijvingen ga verloten onder de deelnemers van deze SAL, als er meer dan 25 deelnemers wat van zich laten horen dan verloot ik twee boeken.
Dus... maak een foto van je borduurwerk en mail hem naar stitch-creations@hotmail.com. Op valentijnsdag (14 februari) maak ik bekend wie heeft gewonnen.

The SAL, do you miss something, a needlefolder or something like that, or will we start Monday making the box where things could be added.
At the beginning of the SAL I had promised a book with the patterns and descriptions for one of the participants of the SAL.
So... take a picture of your embroidery and mail it to stitch-creations@hotmail.com. On Valentine's Day (February 14) I will tell who won.


En dan de boekbinderij, het logo was een beetje lastig want het werd niet helemaal zoals ik in mijn hoofd had maar na twee dagen (psp is niet mijn grootste talent) is het dit geworden en ik ben er best tevreden mee.


Intussen ben ik bezig met een paar notitieboekjes. Als het buiten te glad is om op de fiets naar school te gaan dan kunnen mijn kinderen meerijden met moeders die hier in de buurt wonen en kinderen op dezelfde school hebben. Als de winter voorbij is krijgen ze daarom een notitieboekje en een bedank kaart.

En ik heb de eerste bestelling afgeleverd, een fotoboek met daarin een geboortekaartje verwerkt.
Doordat de bladzijden los in de omslag zitten kun je gemakkelijk extra bladzijden toevoegen of ze er uit halen. Met dit fotoboek is het dus geen probleem als je een foto verkeerd op plakt. Je haalt de bladzijde eruit en plakt de foto opnieuw op een andere bladzijde.

klik voor meer foto's hier

1 reacties:

Renée zei

Een naaldenboekje of speldenkussen zou nog leuk zijn bij de SAL.
Ik kijk uit naar de volgernde aflevering!