24 december 2010

Fijne Kerstdagen / Merry Christmas

Leuk dat er weer nieuwe volgers bij zijn, en bedankt voor al jullie reacties op de nieuwe SAL. Het lijkt erop dat ik een beetje een verkeerd tijdstip heb uitgezocht om de SAL te beginnen, de meesten van jullie zijn druk met de feestdagen. Daarom heb ik een oplossing bedacht, aanstaande maandag is het volgende deel van de SAL maar dit wordt geen borduur dingetje maar een print/knip/plak dingetje. Zal ik vast verklappen wat het gaat worden... een papieren mapje met patroontjes. Het mapje krijgt hetzelfde patroontje als de borduur dingetjes en gaat dus helemaal bij de rest passen. Zo heeft iedereen een week extra de tijd om het schaarkussentje te borduren en gaan we in het nieuwe jaar weer verder met borduren.

Welcome to the new followers, and thanks for all your responses to the new SAL. It looks like I had chosen a bit of a wrong time to start the SAL, most of you are busy with the christmas days that are coming. I have therefore devised a solution, next Monday is the next part of the SAL but this is not an embroidery thing but an print / copy / paste thing. Monday we make a paper wallet with patterns. The wallet will get the same pattern as the embroidery stuff and will therefore totally fit with the rest. Everybody has one week extra time to stitch the scissor fob and we will continue in the new year with embroidery.

Fijne Kerstdagen / Merry Christmas

source: http://www.graphicsfairy.blogspot.com/

3 reacties:

Annelies zei

Hele gezellige kerstdagen toegewenst !

Renée zei

Fijne Kerstdagen toegewenst! Mijn schaarkussentje is af. Ik kijk uit naar maandag.

miriam zei

fijne dagen toegewenst en een goed en gezond 2011.

Ik had je nog foto's toegemaild van het patroontje wat ik gebruikt heb van de sal.
Heb er geen kussentje van gemaakt maar een naaldenmapje omdat ik altijd met die dingen stoei als ze aan mijn schaar hangen

groetjes ♥ miriam.