27 maart 2009

Nog een speldenblokje

Op het weblog van Nenne stond een leuk boekje én een link naar het Museum voor Naaldkunst in Winschoten.
En ik woon er maar 20 minuten vandaan maar ben er nog nooit geweest. Ik las net op hun site dat ze in de zomer ook zonder afspraak open zijn en dan ga ik er zeker naartoe.

Maar ik zag nog meer leuks, namelijk dit:

On the weblog of Nenne i did see a book and a link to the Museum of Art Needle in Winschoten. And I live only 20 minutes away of it but I have never been there.
I just read on their site that they are open in the summer without appointment and then I will certainly go.
But I saw more fun:



Op deze foto staat een oud speldenblokje. Met bovenop reclame van de fabrikant of zoiets.

On this photo is an old pin block. On the top of it there is an advertising from the manufacturer or something.


Als je ze aan de zijkanten prikt kunnen er nog veel meer spelden in. Wel jammer dat je dan maar 1 lapje hoeft te borduren. Voor de SAL die op 6 april gaat beginnen maken we toch maar 4 lapjes.

If they are punctured at the sides there can more pins in the little block. A shame that you only need to stitch 1 part. For the SAL on April 6, we will stitch 4 parts. It is to much fun making them.

6 reacties:

Annette zei

Bedankt voor het idee.
Ik ben benieuwd wat we mogen borduren voor de SAL.
Nog even geduld hebben....

sofietjes handwerken zei

ik ben ook benieuwd want ik denk dat ik ook ga meedoen eraan.
Als ik nog mag tenminste.
Dan ben ik wel aan twee stukken bezig maar dat is niet erg.
Groetjes sofie

Anoniem zei

Hee wat leuk dat je die tegen kwam. De foto zo vaak gezien (heb mij ingeschreven voor een boek daarover) en het was mij niet opgevallen. Toevalig zag ik van de week ook 1 maar waar ?:-)

Dit boek heb ik ook en staat boordevol informatie met veel kleuren foto's.

Troost je, het museum is daar nog niet zo lang geleden naar toe verhuisd.
Zeker de moeite waard.
Ook de andere boeken en patronen die te vinden op hun site.

marian'ne m

Anoniem zei

The SAL sounds so nice. I would love this in the quaker patterns if possible. Your site is so nice. Thanks for the English version as well.

Anoniem zei

The SAL sounds so much fun. Quaker would be great!

Anoniem zei

kwam deze tegen, leuk hé !!

http://www.withmyneedle.com/PinCubes.htm

mm