28 februari 2011

Muizen familie en twee winnaars



Het is de 28e en dus ga ik de winnaars bekend maken maar eerst wil ik jullie deze foto laten zien. Marietje maakt een hele muizenfamilie voor haar zoon om op school op te trakteren als hij in maart jarig is.
Wil je ook een muis maken, of net al Marietje een hele familie het patroon vind je hier.

Renée maakte ook een muisje maar dan als deel van de SAL:


En dan de verloting. Uit de hoge hoed zijn gekomen:

Michele John
en

Miriam

Jullie krijgen allebei een boek met daarin alle patronen en beschrijvingen van deze SAL. Over de beschrijving van de doos ben ik nog niet helemaal tevreden, die pas ik aan en dan maak ik er een mooi geheel van.
Miriam, wil je mij jou adres mailen. Michele will you send your address to me in an e-mail?

Zoals jullie op de foto zien is de SAL nog niet kompleet, beschrijvingen volgen zo snel mogelijk.

2 reacties:

miriam zei

Wat leuk dat ik een prijs heb gewonnen.
Ben er heel blij mee bedankt
Had eigenlijk niet alles gemaakt en was na het laatste berichtje het weer helemaal vergeten.
Maar dit is weer eens een leuke verassing.
Kan ik je gewoon mailen via de mail die op de blog staat zeg maar aan de zijkant bovenaan????
Ga dat nu wel gelijk even proberen.



groetjes ♥ miriam

Renée zei

Wat ziet de complete set er leuk uit! Als de patronen op de site staan, ga ik snel verder met borduren.

Groetjes,
Renée