8 juli 2009

Patronen nu te koop / pattern now for sale.



Eindelijk is het zover... de door mij ontworpen patronen zijn nu te koop.

Voorlopig heb ik ze op een ander blog gezet: Stitch-Creations-Webshop en wie weet, misschien wordt het nog wel eens een echte webwinkel.

De komende dagen zal ik nog verschillende nieuwe patronen toevoegen, maar de eersten staan er alvast op.

In de rubriek "oude doos" staan patronen waar geen copyright meer op zit.
Deze zijn niet door mij ontworpen, maar alleen door mij gedigitaliseerd. Daarom hebben deze patronen een aangepaste (lage) prijs. Ook van deze patronen zal ik de komende dagen meer plaatsen.

Heb je opmerkingen of suggesties, laat het dan even weten via een mailtje

Finally... the patterns that I designed are now for sale.

For them, I made on another blog: Stitch-Creations-Webshop, and who knows, maybe sometimes it will be a real web shop.

The coming days I will add several new patterns, but the first are already placed.
In the "old box / oude doos" are patterns with expired copyright. These are not designed by me, I only digitized them. Therefore, these patterns have appropriate (low) price.
In the coming days i will place more "old box patterns" also.

Do you have comments or suggestions, let it be know through an e-mail

4 reacties:

Anoniem zei

GEFELICITEERD !!!

Er staan er al heel wat en erg leuk allemaaal.

Veel succes !!!!;-)

mm

Renée zei

Veel suces gewenst!
Het ziet er mooi uit en er zijn leuke patronen bij.

Renée

studiowit zei

Wat een leuke patronen!
Goed idee om het zo te doen.
Veel succes.

Anoniem zei

Veel succes! Die flosstag is trouwens ook heel erg leuk!

Groetjes,
Mirjam