19 juni 2009

Hamelen


De rattenvanger van Hamelen, het blijft altijd een spannend verhaal.
Dit patroon heb ik een poos geleden al eens gemaakt maar nu wil ik hem eindelijk ook echt gaan borduren.
Twee weken geleden ben ik begonnen met de SAL van Mary Wigham maar nu blijkt dat ik
('s avonds) met twee verschillende kleuren rood ben gaan borduren. Behalve de Mary Wigham lap was ik ook een rood welkomsbordje aan het borduren en ik heb de kleur van het bordje in de SAL gebruikt. Ik moest al eerder een stuk uithalen en heb eigenlijk geen zin om dat nog een keer te doen. Daarom heb ik de lap eerst even aan de kant gelegd.
En daarom begin ik nu met deze. Ik heb nog veel meer silhouet patronen op mijn computer staan maar die laat ik later nog een keer zien.

I made this pattern some time ago, but now i finally am going to stitch him.
Two weeks ago i started with the SAL of Mary Wigham but now shows that i was stitching in two different colors of red. Besides the Mary Wigham SAL i was also making a welcome sign and i have used the color of the sign in the SAl.
And now i start with this one, and someday i hope to finish the Mary Wisham also...

2 reacties:

Wendy zei

wat een apart patroon !
ik vind de Hollands Baboushka ook erg leuk, is dat een bestaand patroon of een eigen ontwerp ?

Anoniem zei

Love this pattern. So simple, but so festive.