19 mei 2009

Weer terug en kadootjes

De laatste tijd had ik het druk met van alles en kwam er niet zoveel van borduren.
Behalve dan het kadootje voor de juffen van mijn zoon.
Hij heeft twee juffen, de ene is kort na de zomervakantie jarig en de andere op 5 december. Daarom vieren ze het al jaren samen tegen het eind van het schooljaar.
Ik weet al een poosje dat ze vandaag hun verjaardag vieren, maar ja de beste ideeen voor een kadootje krijg je altijd vlak van tevoren. Dat was bij mij dus afgelopen donderdag. Om tijd te sparen begon ik met blackwork in plaats van kruissteek, maar dat ging toch niet snel genoeg dus ben ik helemaal opnieuw begonnen maar dan met kruissteek. En toen was het nog elk vrij momentje doorborduren om het af te krijgen.

the last time I was busy with to much things and there was not much time for embroidery. Except for the gift for the teachers of my son.
He has two teachers, and they celebrate there birthdays together at the end of the school year.
I know for a while that they are celebrating their birthday today, but yes the best ideas for a gift you will always surface in advance. That was last Thursday. To save time, I started to work instead of black cross-stitch, but that was not fast enough so I started all over again but with cross-stitch. And when it was build by any free minute to finish it.
















Gistermorgen heb ik de doosjes gemaakt en had ik nog tijd over om twee kleine labeltjes te borduren voor aan het kistje.

Yesterday morning I have finished the boxes and I had time for two small labels to build to the box.

5 reacties:

Anoniem zei

Het is een schatje geworden.
Groetjes ELza.

Annette zei

Wat een leuk idee, en een heel mooi resultaat.

Anoniem zei

they are really beautiful and I am sure that the teachers simply LOVED them.

Julie zei

It's very beautiful!

Marion zei

Wat zijn de kistjes mooi geworden Anita.

Groetjes van Marion